Exposició dels Premis del III Concurs fotogràfic Mònica M. Jaime VADEVACANCES 2013

foto3Ens complau de presentar-vos l’Exposició dels Premis del III Concurs fotogràfic Mònica M.  Jaime   VADEVACANCES 2013, complementats per 3 dels premis lliurats en la pasada edició del concurs, el 2012, i en continuïtat a la celebrada a nivell general de tots els concursants en el vestíbul de la Casa Orlandai de Sarrià, els mesos d’octubre i noviembre de 2013.

En aquest espai de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna hem exposat les imatges corresponents als primers, segons i tercers premis (alguns exaqueo), dels gèneres del Paisatge, del Retrat, del Diàleg intercultural, i  de la temática variable, el “crit”, el 2013; el “riure” el 2012.

El carácter social i de voluntariat que impregna tots els aspectos del concurs comporta les seves limitacions econòmiques i de gestió, però no renuncia a una millora constant, tan pel que fa a l’organització en sí mateixa com en l’exhibició, enguany en un espai acadèmic i especialitzat  formant part de la Fundació Blanquerna-Universitat Ramon Llull, al qual ens hagués agradat afegir-hi almenys un altre en un context més popular.

Tot i no haver-ho conseguit per aquesta ocasió, estem contents de la feina feta fins ara amb els mitjans de què disposem i que esperem enriquir en un futur ben proper, no només amb la participació esencial de les vostres fotografíes, sinó també amb les vostres suggerències, informacions i tot allò que hi pogueu aportar de bon grat per ampliar-ne les possibilitats de creixement quantitatiu i qualitatiu del mateix.

Us convidem per tant a un petit acte de trobada-inauguració formal de l’exposició el proper

DIJOUS, 12 de Juny, a 2/4 de vuit del vespre

foto2l vestíbul de la FCC Blanquerna, entrada per la plaça Joan Coromines

(al costat del Teatre del CCCB, i al davant de la seu central d’aquest)

L’exposició romandrà oberta dels dies 4 al 16 de juny, en horari de 9 a 20h.

(excepte dissabtes tarda i festius)

Organització: Aniarku Associació – Casa Eslava – AC Casa Orlandai

Col·laboració: Acció Solidària Blanquerna