Xerrada-col·loqui “Sexualitat i relacions de parella en adolescents i joves adoptats o acollits”

file000306322804El 14 de novembre de 2015, a les 16.30 h l’Associació ADDIF en col·laboració amb Aniarku Associació organizen la xerrada-col·loqui “Sexualitat i relacions de parella en adolescents i joves adoptats o acollits”.

A l’adolescència el fet de despertar del desig sexual i l’inici de vincles afectivo-sexuals amb els altres, prenen tot el protagonisme. Desig i vincles que, en el cas d’adolescents i joves adoptats o acollits, poden remoure la pròpia història d’abandonament o negligències, despertant fantasmes i, per tant, inseguretats.

Què han de saber al respecte els nostres fills? Com els podem ajudar els pares?

Ponent: Vinyet Mirabent, psicòloga i directora del Servei d’Adopcions de la Fundació Vidal i Barraquer

Si teniu alguna pregunta concreta sobre el tema, ens la podeu enviar a info@addif.org i la farem arribar a la ponent.

Lloc: Casa Orlandai (carrer de Jaume Piquet, 23, 08017 Barcelona)

Inscripcions

En aquest enllaç inscripcions o per correu electrònic al info@addif.org (indicant nom i cognoms, telèfon i e-mail de contacte)

Activitat gratuïta per a socis d’ADDIF, ANIARKU i Casa Orlandai.

Col·laboració de no socis: 10€/família, que es faran efectius el mateix dia.

Aforament límitat